четвер, 30 квітня 2015 р.

Ранній старт чи фальстарт.

Переді мною тепер завдання - знайти у нашому районі дитячий садок на пів дня для Максима.
Що я хотіла б:
- маленьку групу діток (до 10-15 дітей),
- щоб була прогулянка,
- хороша вихователька,
- розумна ціна,
Важливо, щоб дорослий вчив діток разом гратися, ділити іграшки, мирно вирішувати конфлікти... Ну, і що ще потрібно у віці 3 років? Хіба що трохи якоїсь творчості- малювати фарбами чи олівцями, ліпити щось із пластиліну, послухати казочку...

Дитячих міні-садочків з'явилося тепер досить багато. Ніби з маленькими групами і, на перший погляд, приємні вихователі. Але чим вони займаються з дітьми:

- англійська мова,
- математика,
- логіка,
- букви і письмо,
- творчість.
Щодня 4 уроки по 45 хвилин. (Для 3-річних дітей!)
На уроці кожні 10 хв міняється форма роботи (це ж як можна замучити дитину, якщо кожні 10 хвилин забирати те, в чому дитина вже якось розібралася і пропонувати нове заняття:( )
Прогулянки можуть бути тільки в теплу пору року замість 4 уроку - творчості. З листопада по березень вже холодно, вітер, тому дітки не гуляють.
А ще в цих дитячих центрах стоять монітори. В деяких великі плазми на пів стіни, в інших - маленькі на столику... І я вже бачу їх заняття з логіки і англійської - включили дітям суперкорисний-ровиваючий-цікавий мультик. В садочку тиша і благодать, вихователі займаються, чим їм цікаво, а діти звикають втикати в екаран :(((.

Усі ми знаємо, що в кожній дитині є вже закладена Богом "програма" розвитку. В 2,5 - 5 місяців дитина починає перевертатися на животик і пробувати повзти, з 6 місяців сідати, з 7 вставати, біля року - ходити... У кожного свій темп, свій час, своя послідовність розвитку. Хтось спочатку сідає, а потім повзає, хтось навпаки... У когось перші зубки прорізуються в 4 місяці, в когось - у рік. І не треба їх раніше часу виймати чи "допомагати" вилізти... Думаю, що в 3 роки так само - у дитини розвивається фантазія, діти починають усвідомлено гратися, придумувати рольові ігри, вивчають світ навколо, цікавляться іншими дітьми... Саме час давати багато можливості для творчості, вільної гри, спілкування з іншими дітками. Для чого вчити чомусь абстрактному - цифрам, буквам, писати по крапочках прописи, і тим самим блокувати розвиток творчості і комунікації... Ті самі букви і цифри діти набагато ефективніше вивчать з розумінням і інтересом, але трохи пізніше, коли будуть до цього готові. Та авторам розвиваючих програм і багатьом батькам здається, що хто раніше почне, той швидше добереться до фінішу. Хоча життя- це не спорт...

Немає коментарів:

Дописати коментар